De ‘human touch’ wordt steeds belangrijker!

Stephen van Belleghem beschrijft in ‘When Digital Becomes Human’ hoe in een wereld die steeds verder digitaliseert de ‘human touch’ belangrijker wordt. Bedrijven móeten mee met alle technologische ontwikkelingen. Daar is over het algemeen veel aandacht voor, maar wat volgens Van Belleghem onderbelicht blijft is de relatie met de klant. Want als alle bedrijven straks optimaal gedigitaliseerd zijn, kunnen ze zich daarmee niet meer onderscheiden. Maar wél door extreem klantgericht te zijn en het ‘hart’ van hun klanten te raken. Stephen van Belleghem is naast spreker en schrijver, ook ondernemer. Zijn boek bevat veel inspirerende voorbeelden en is geschreven om bedrijfsleiders te helpen bij het opmaken van hun langetermijnstrategie.

When digital becomes human

“When digital becomes human’ biedt al weer inspiratie voor the next level. Het boek geeft diverse voorbeelden en artikelen die bovenstaande visie verder onderbouwen. Het geheel is prima input om je strategie te bepalen, zelfs als je nog in beginstadium zit.”

– Erik van Roekel, ING Groep

Hoe zit het met jou human touch? Ben je klaar voor de toekomst? Met deze scan weet je snel waar je aan kan werken.