Klantgericht blijven vraagt om nieuwe strategieën

Technologische ontwikkelingen, zoals artificiële intelligentie (AI), bots en automatisering, hebben een enorme impact op de dienstverlening van bedrijven en de relatie met de klant. Dat effect is nu al zichtbaar en in ‘Customers The Day After Tomorrow’ geeft Steven van Belleghem daarvan een aantal voorbeelden. In de toekomst zal dat effect meer en meer plaatsvinden. We gaan naar een wereld waarin servicelevels ‘faster than real time’, hypergepersonaliseerd en ook nog ongekend gebruiksvriendelijk moeten zijn. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar aangepaste klantenstrategieën. Steven van Belleghem is een expert in klantgerichtheid in een digitale wereld. In dit boek, gericht op bedrijfsleiders en managers, slaagt Steven erin om op een zeer toegankelijke en toepasbare manier de impact van technologie op de klantenrelatie te schetsen en te vertalen naar actiegerichte adviezen.

Customers the day after tomorrow

“Technologie wordt steeds complexer. Hoe ga je daar als bedrijfsleider mee om? In een toegankelijke stijl beschrijft Steven hoe bedrijven de uitdaging het best aanpakken en hoe ze de mogelijkheden van de nieuwste technologie kunnen gebruiken om slimme klantenstrategieën te ontwikkelen.”

– Philip Rogge, Vice President Microsoft, Centraal- en Oost-Europa

Ben je klaar voor de toekomst? Met deze scan weet je snel waar je aan kan werken.